måndag 20 april 2020

Wake Me Up When September Ends - Green Day


Sommaren har kommit och försvunnit
Oskuldsfullheten kan aldrig bestå
Väck mig när september tar slut

Som min fader har gått bort
Har sju år gått så fort
Väck mig när september tar slut

Här kommer regnet igen
Fallande från stjärnorna
Dränkt i min smärta igen
För att bli till de vi är

När mitt minne vilar
Men aldrig glömmer det jag förlorat
Väck mig när september tar slut

Sommaren har kommit och försvunnit
Oskuldsfullheten kan aldrig bestå
Väck mig när september tar slut

Ring i klockorna igen
Som vi gjorde när våren började
Väck mig när september tar slut

Här kommer regnet igen
Fallande från stjärnorna
Dränkt i min smärta igen
För att bli till de vi är

När mitt minne vilar
Men aldrig glömmer det jag förlorat
Väck mig när september tar slut

Sommaren har kommit och försvunnit
Oskuldsfullheten kan aldrig bestå
Väck mig när september tar slut

Som min fader har gått bort
Har tjugo år gått så fort
Väck mig när september tar slut
Väck mig när september tar slut
Väck mig när september tar slut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar